Documenten van Allianz in verkeerde postbus aangeleverd (Update)

20-07-2021 Update: Storing documentenaanlevering van Allianz

Tijdelijke storing in digitale aanlevering Allianz opgelost

Op 12 en 13 juli 2021 is bij Allianz een technische fout opgetreden in de digitale verzending van de verzekeringsdocumenten.

Het betrof polisdocumenten uit het dagwerk met een aanmaakdatum van 9 en 12 juli 2021 die die betrekking hadden op de zakelijke schadeportefeuille (inclusief affinity).

 

In verband hiermee had Allianz haar digitale verzending m.b.t. de zakelijke schadeportefeuille tijdelijk stop gezet en de betrokken adviseurs op 16 juli hierover geïnformeerd.


De digitale verzending is inmiddels op 19 juli hervat met de verzending van de prolongatiestukken voor de maand augustus.

Vanaf woensdag 22 juli hervat Allianz de verzending van het dagwerk met de herzending van het dagwerk van 8 en 12 juli. De dagen daarna volgt de verzending van het dagwerk vanaf 13 juli en later.

Naar verwachting zal de digitale verzending van Allianz vanaf 30 juli weer bij zijn.

Meer informatie over deze storing vindt u in de mailing die Allianz op 16 juli aan de betrokken adviseurs heeft verzonden.

 

 

 

 

Via Aplaza ontvingen bij vandaag bijgaand bericht:

 

Er is de afgelopen twee dagen bij Allianz iets verkeerds gegaan. Hierdoor zijn voor sommige kantoren bepaalde documenten door Allianz aan de verkeerde EMS-postbus aangeleverd. Hierdoor kan het gebeuren dat kantoren documenten ontvangen die niet voor hen zijn bestemd terwijl andere kantoren juist documenten missen. Allianz heeft de verzending nu tijdelijk stopgezet totdat het probleem is opgelost. Allianz gaat de betrokken kantoren per mail informeren.

 

 



Recentere nieuwsartikelen